Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте, колеги и честита Коледа. Две неща имам да питам.
    Като запаля колата, в първите няколко минути (може би 5-10 ) ICS свети по-бледо. След това се оправя. Не е свързано с това дали карам с включени фарове, винаги са включени. Дали може да е от слаб акумулатор? Иначе при палене не усещам да е слаб, гледал съм на мултиекускан - зарежда се си нормално. Колата не се кара много често и си мисля,че може да е поотслабнал акумулатора.
    Другото е, че от време на време светват лампите в таблото за въздушните възглавници. Купих си колата със светеща за пасажерския, но после изгасна (не помня дали след разкачане на акумулатор). При смяна на крушки в таблото преди месец пак светнаха и двете, но тогава давах на контакт докато са изключени буксите отзад и с това го обяснявам. След това с новия ми кабел се включих пак и изтрих грешките с мултиекускан.
    Проблема е, че светват и без моя намеса, както си карам, после пасажерската изгасна сама и сега свети само шофьорската. Та се чудя къде да гледам след нова година за някакви кофти връзки евентуално.
    Поздрави и весело посрещане на Нова Година
    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

    Comment


    • Проблемът с ICS - а може да се дължи на тръгнало да си заминава фоново осветление на дисплея. Ако се задълбочи с времето, ще му мислиш.

      По въпроса с алармите на ербега, твърде е вероятно причината да е в кантара на пасажерската седалка, но това ще стане ясно от записаната грешка. Преди да я триеш, погледни за какво е.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Проблема с ИЦС-а не беше ли от някакъв кондензатор,при мен го има при много студено време за 20-30 секунди.
        166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          По въпроса с алармите на ербега, твърде е вероятно причината да е в кантара на пасажерската седалка, но това ще стане ясно от записаната грешка. Преди да я триеш, погледни за какво е.
          Бях чел за кантара, но при мен свети и шофьорския. Грешката беше нещо от сорта "прекъснато захранване", а и от кеф, че новия кабел чете и AIRBAG не се задълбочих. Все пак съм си лаик. Като я закача пак ще видя каква точно е грешката. Това ще е след празниците като отварям таблото за новите диодни крушки, че първите не бяха точни.

          Първоначално публикувано от Trenkata Покажи съобщение
          Проблема с ИЦС-а не беше ли от някакъв кондензатор,при мен го има при много студено време за 20-30 секунди.
          При мен е за няколко минути.
          166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

          Comment


          • Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
            Бях чел за кантара, но при мен свети и шофьорския. Грешката беше нещо от сорта "прекъснато захранване", а и от кеф, че новия кабел чете и AIRBAG не се задълбочих. Все пак съм си лаик. Като я закача пак ще видя каква точно е грешката. Това ще е след празниците като отварям таблото за новите диодни крушки, че първите не бяха точни.
            Като казваш "свети шофьорския" оставам с впечатлението, че възприемаш червения индикатор, като отнасящ се към шофьорската възглавница. Ако e така, то той свети заради записана грешка по системата изобщо. Жълтата индикация вдясно трябва да свети, когато е изключена целево пасажерската възглавница.

            Относно светенето на дисплея, провери и дали нещо не закрива сензора за осветеност и просто го почисти. Намира се до копчето за изхвърляне на касетката.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Като се съмняваш в акумулатора зареди го, след като не си купувал нов.

              И да знаеш, че зареждане за 8 часа не върши работа.

              Моят го зареждам с "умно"/пулсово зарядно от ЛИДЛ и след като го зареди догоре започва да го "блъска" с около 200 милиампера.След като го зареди го "пуска" за няколко минути да си падне и след това започва с 200ма дозареждане.

              Бях скептик за това дозареждане, но е факт че след септември след като го дозаредих преди един преход от около 1000км, номеври отново ми даде проблем акумулатора, след като близо 3 седмици не бях палил колата.

              Тогава свалих акумулатора за 2 седмици и го оставих да се зарежда постоянно без да го изключвам и от тогава пали добре от първия път без проблем.

              Сега като дадат, че ще вали сняг януари отново ще оставя акумулатора, но този път 2-3 седмици докато го качи на дозераждане до 14.7 волта и след това може да го сваля.

              Лошото на това е, че акумулатора може да те изненада някъде по път и да му изгори клетка и тогава единственото ти спасение е нов акумулатор.Лошото е че така купуваш акумулатор "на зор" и плащаш каквото ти кажат като цена.

              Зареди си добре акумулатора и ако продължава да дава грешки или действително има такива грешки/проблеми или си за нов акумулатор.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Като казваш "свети шофьорския" оставам с впечатлението, че възприемаш червения индикатор, като отнасящ се към шофьорската възглавница. Ако e така, то той свети заради записана грешка по системата изобщо. Жълтата индикация вдясно трябва да свети, когато е изключена целево пасажерската възглавница.

                Относно светенето на дисплея, провери и дали нещо не закрива сензора за осветеност и просто го почисти. Намира се до копчето за изхвърляне на касетката.
                Така ги възприемах индикациите. Може би изключването на пасажерската възглавница прави проблем и после остава червената, да напомня.
                Ще погледна и сензора за осветеност, не знаех за него.
                П. П. В момента на "умното китайче" е акумулатора от 155 на брат ми, че снощи подавах с кабели. Ще сложа и моя през януари, е така профилактично.
                Last edited by PEPI-2ALFA; d.m.y г., 14:47.
                166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                Comment


                • При нормални обстоятелства системата не записва грешка при изключване и включване на пасажерската възглавница, рекпективно - червената индикация не следва да се пали от това.
                  Ако тя свети, направи диагностика и виж, какви са записаните грешки. Ако е заради кантара, решението е лесно - кабелната линия към сензора в седалката се изключва от него и към нея се включва съпротивление със стойност 4,7 килоома. Така системата "си мисли" че на седалката винаги има човек и не записва грешки. Същевременно това не води до компромис със сигурността.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    При нормални обстоятелства системата не записва грешка при изключване и включване на пасажерската възглавница, рекпективно - червената индикация не следва да се пали от това.
                    Ако тя свети, направи диагностика и виж, какви са записаните грешки. Ако е заради кантара, решението е лесно - кабелната линия към сензора в седалката се изключва от него и към нея се включва съпротивление със стойност 4,7 килоома. Така системата "си мисли" че на седалката винаги има човек и не записва грешки. Същевременно това не води до компромис със сигурността.
                    След нова година се заемам. Благодаря за съветите.
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment


                    • Ето грешката на въздушната възглавница. Изчистих я, проверих буксата под седалката - свързана си е. Напръсках я с контактен спрей и я включих и изключих няколко пъти. Няколко пъти с ключа включвах и изключвах пасажерската възглавница с идея, ако има нещо зацапано да се раздвижи или изчисти. После като запалих колата жълтата светлина за пасажерската възглавница премигна няколко пъти доста чести и изгасна, червената не се включи след това.
                      Attached Files
                      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                      Comment


                      • Доколкото разбирам, грешката се дължи на неизправност по веригата на ключа за изключване на пасажерската възглавница. Поради това, буксата под седалката сякаш няма отношение. Следва да се почистят конекторите от двете страни на тази верига - откъм ключа и откъм централата.
                        Много вероятно е да е второто. Централата се намира зад ICS-а най-близо до моторния отсек. Познава се по жълтите кабели и по жълтия конектор. Преди да изключваш конектора и, откачи акумулатора и изчакай 5 минути.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Смешно но след 10 години днес разбрах че шофьорската седалка може да се надува и изпуска Пасажерската не съм пробвал че бях в гаража
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • Надуването в лумбалната област е фабрична екстра,която е доста добра,стига човек да е проучил в детайли каква кола купува и с колко възможни глезотии е! Когато алфа 166 е излязла с от завода с толкова базисни екстри,bmw и mercedes са излизали голи на пушка,като клиента е трябвало да заплаща за всичко допълнително!Направете си сметка колко луксозна кола карате и колко е мислено при при производството и!
                            овчар

                            Comment


                            • Това си е така.
                              S-класа от 1999г. базово има касетофон, вместо мултимедия, а е един клас нагоре.
                              Обаче не се предлага 166 дизел автомат преди фейс, няма бензин с хубав автомат (4 скоростен ZF не е хич актуален през 2004г на 3.0 V6 фейс).
                              През 2006-2007 се предлага само с един-единствен двигател - 185 к.с. Евро 4, естествено, само с ръчна кутия.
                              Няма Q4 завдижване
                              И още много ограничаващи избора пороци.
                              Но все пак, прекрасна кола.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • Също така ICS е в стандартно оборудване за модела, а STR е най-добрата екстра.
                                Alfa Romeo 166 3.2TI

                                Comment

                                Working...
                                X